27 Mayıs 2025

Eğitim Fakültemizden Öğrenci Odaklı Etkinliklerle BESST-İVAL’25 Coşkusu

Üniversitemiz Eğitim Fakültesi, BESST-İVAL’25 etkinlikleri kapsamında düzenlediği sergi, atölye ve uygulamalı etkinliklerle öğretmen adaylarını akademik ve sosyal açıdan desteklemeye devam etti. Eğitim Fakültemiz öğretim üyelerinin rehberliğinde planlanan programlar, öğrenciler ve akademisyenler tarafından büyük ilgiyle takip edildi.



Eğitim Fakültemiz bahçesinde gerçekleştirilen “Özel Eğitim Materyal Sergisi” özel eğitim alanındaki öğretim araçlarının tanıtıldığı uygulamalı bir etkinlik olarak dikkat çekti.


Aynı alanda düzenlenen bir diğer önemli etkinlik olan “Eğitimin Öncüleri Sergisi” ise katılımcılara Türk eğitim tarihine yön veren öncü isimleri tanıma fırsatı sundu.




“Matematik Öğretim Materyalleri Sergisi” kapsamında hazırlanan çeşitli öğretim materyalleri sergilendi. Etkinlikte, matematik öğretiminde görsel ve somut materyallerin kullanımının önemi vurgulandı.



Güzel Sanatlar Fakültesi bahçesinde eş zamanlı olarak düzenlenen “Psikolojik İyi Oluş Atölyesi”, öğrencilerin ruhsal dayanıklılığını artırmaya yönelik uygulamalarla gerçekleştirildi.


Yine aynı alanda düzenlenen “Fen Sokağında Kariyer Planlaması” etkinliği, fen bilimleri alanında kariyer yapmak isteyen öğrencilere rehberlik etmeyi amaçladı.



Eğitim Fakültesi bahçesinde gerçekleşen bir diğer renkli etkinlik olan “Yerel Çocuk Oyunlarını Oynuyorum”, geleneksel çocuk oyunlarını yaşatarak kültürel mirasın eğitim yoluyla aktarılmasına katkı sundu.


Etkinliklere Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Erol Yılmaz da katılarak sergi alanlarını gezdi, öğrencilerle sohbet etti ve yapılan çalışmaları yerinde inceledi. Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Erol Yılmaz, bu tür öğrenci merkezli etkinliklerin öğretmen adaylarının gelişim sürecine önemli katkılar sağladığını belirterek emeği geçen akademik ve idari personel ile öğrencilere teşekkür etti.



BESST-İVAL’25 kapsamında gerçekleştirilen bu etkinlikler, öğretmen adaylarının hem mesleki yeterliliklerini geliştirmelerine hem de sosyal ve kültürel farkındalık kazanmalarına olanak sundu.